آژانس مسافرتى ليدوما گشت

ویزای چین توریستی سینگل دابل تجاری قیمت و شرایط

ويزاى تجارى چين

ويزاى تجارى چين انواع مختلفى دارد كه بسته به تعداد دفعات ورود از سه ماه اعتبار تا يك سال اعتبار دارد و از نظر تعداد دفعات ورود هم از انواع مختلفى برخوردار است كه در ويزا مندرج است و بسته به ان ميتواند در زمان اعتبار ويزا به ان تعداد به كشور چين ورود و خروج كند و در هربار ورود ٣٠ روز اقامت داشته باشد.

ويزاى تجارى چين انواع قیمت راه های اخذ ویزا مدت اعتبار

✅ از ديگر نكات قابل اهميت اين ميباشد كه در ويزاى گروهى چين همه اعضا گروه بايد با هم وارد كشور چين بشوند و در هنگام خروج هم تمام اعضا بايد باهم از كشور چين خارج شوند.

انواع مختلف ويزاى تجارى چين

١) ويزاى تجارى سينگل ٣ماه اعتبار ٣٠ روز اقامت
٢) ويزاى تجارى سينگل٣ ماه اعتبار ٦٠ روز اقامت
٣) ويزاى تجارى مولتى٦ ماه اعتبار ٣٠ روز اقامت
٤) ويزاى تجارى مولتى ٦ ماه اعتبار ٦٠ روز اقامت
٥) ويزاى تجارى مولتى يكسال اعتبار ٣٠ روز اقامت
٦) ويزاى تجارى مولتى يكسال اعتبار ٦٠ روز اقامت
٧) ويزاى تجارى مولتى يكسال اعتبار ٩٠ روز اقا

اخذ ویزای چین آژانس لیدوما گشت

انواع مختلف ويزاى تجارى چين

انواع ويزاى تجارى چين بسته به احتياج شما براى افرادى مناسب ميباشد كه قصد سفر به چين جهت انجام امور تجارى و بازرگانى مانند ثبت شركت در كشور چين، شركت در نمايشگاههاى چين و اجاره غرفه، افتتاح حساب در چين ميباشند كه بنابراين بايد با ويزاى تجارى وارد كشور چين شوند.

تفاوت ويزاى تجارى و ويزاى توريستى چين

مهمترين فرق ويزاى تجارى چين و ويزاى توريستى چين در اين ميباشد كه اگر مسافر نياز داشته باشد بيشتر از ٣٠ روز در كشور چين اقامت داشته باشد ميتواند با ارائه مدارك و دلايل موجه قبل از خروج به اداره مهاجرت ويزاى خود را تمديد كند و اجازه داشته باشد بدون اينكه از كشور چين خارج شود مدت زمانى كه براى مسافر تعيين ميكنند در كشور چين اقامت داشته باشد.

چگونه دعوتنامه تجارى چين را تهيه كنم؟

در صورت نداشتن دعوتنامه سايت visairanians.com  (آژانس مسافرتى ليدوما گشت) با سابقه ١٥ ساله ويزاى چين به صورت تخصصى و بدون واسطه ان را در كمترين زمان براى شما تهيه ميكند.

سايت visairanians.com (آژانس مسافرتى ليدوما گشت) با توجه به كارگزارى مستقيم ويزاى چين با ١٥ سال سابقه ميتواند بعد از درخواست شما بسته به يكى از انواع ويزاى مورد احتياج در سريعترين زمان ان را براى شما تهيه كند.

تمكن مالى ويزاى تجارى چين

تمكن مالى كه براى انواع ويزاى چين بايد به صورت لاتين از بانك خود دريافت كنيد بسته به نوع درخواست ويزا ميباشد كه براى ويزاى تجارى ٣٠ روز اقامت معادل حداقل ٨٠٠٠ دلار امريكا و براى ويزاى ٦٠ روز اقامت معادل حداقل ١١٠٠٠ دلار امريكا و براى ويزاى تجارى ٩٠ روز اقامت حداقل معادل ١٤٠٠٠ دلار امريكا بايد از بانكى كه در ان حساب داريد دريافت كنيد.

مشخصات ويزا

اعتبار ويزا چين مدت زمانى است كه در هر ويزا چين بسته به نوع ان از ٣ماه تا ٦ ماه و ١ سال مشخص شده است و به اين معنى هست كه دارنده ويزا اجازه دارد در ان دوره كه زمان مشخص به كشور چين ورود و خروج كند و تاريخ ان از زمان صدور ان شروع ميشود و صرفنظر از اينكه از ان استفاده كرده باشيد يا خير باطل و منقضى ميگردد.

تعداد دفعات ورود به معنى ان ميباشد كه دارنده ويزا بسته به نوع ويزا در مدت زمان اعتبار ان چند بار ميتواند به كشور چين ورود و خروج داشته باشد كه از ١ بار تا چند بار بسته به نوع ويزا متغيير ميباشد و اگر در مدت زمان اعتبار ويزا به صورت كامل از تعداد دفعات ورود خود استفاده نكرده باشيد متاسفانه ويزا باطل ميشود و بايد براى ويزاى جديد دوباره درخواست بدهيد.

مدت زمان اقامت به اين معنى ميباشد كه صاحب ويزا بسته به نوع ويزا ميتواند از تاريخ ورود به چين در ان كشور اقامت داشته باشد و به اين صورت ميباشد كه اگر شما ٣٠ روز اقامت چين داشته باشيد ميتواند از تاريخ ورود حداكثر تا ٣٠ روز در ان كشور اقامت داشته باشيد.

١) نوع ويزا
٢) اعتبار ويزا
٣) تاريخ صدور ويزا
٤) نام متقاضى
٥) تاريخ تولد
٦) تعداد دفعات ورود
٧) مدت زمان اقامت
٨) محل صدور
٩) شماره گذرنامه

١) فرم درخواست ويزا
٢) پاسپورت با حداقل ٧ ماه اعتبار و براى ويزاى يكساله حداقل ١ سال اعتبار و سه صفحه خالى
٣) كپى تمام صفحات شناسنامه
٤) مشخصات كامل فردى(ادرس و شماره تلفن منزل و محل كار بعلاوه شماره همراه)
٥) دو قطعه عكس رنگى ٦*٤ ضمينه سفيد تمام رخ بدون عينك و زيور الات
٦) تمكن مالى به ارزش ٨٠٠٠ دلار امريكا و براى ويزاى يكساله و ٦ ماهه ١٤٠٠٠ دلار امريكا به صورت لاتين و مهر برجسته و امضا متصدى بانك
٧) بليط و هتل

راهنمای آدرس سفارت

آدرس سفارت و كنسولگرى كشور چين در ايران تهران
اقدسيه، خيابان موحد دانش،روبروى آتش نشانى، پلاك ٧٣، سفارت جمهورى خلق چين در ايران
تلفن: ٠٢١٢٢٢٩١٢٤٠


روزهاى كارى سفارت(كنسولگرى): روزهاى فرد صبح ها از ساعت ٩ الى ١٢:١٥ و بعداز ظهر ها از ساعت ١٤:٣٠ تا ١٦:١٥

كنسولگرى چين از جمله كنسولگرى هايى ميباشد كه بصورت بسيار دقيق مدارك و اطلاعات و مشخصات متقاضى ويزا را با حساسيت چك ميكند و به هر دليلى كه در موارد ذيل بعضى از انواع ان را خدمتتان ميگوييم ويزاى متقاضى را ريجكت و به زبان ساده تر مردود ميداند.


١) فرم درخواست ويزا داراى مغايرت با متقاضى پر شده باشد و يا اطلاعات درست و صحيح ذكر نشده باشد و يا امضا نشده باشد.
٢) اعتبار پاسپورت متقاضى حداقل ٣ ماه بعد از پايان سفر معتبر نباشد.
٣) پاسپورت صفحه خالى نداشته باشد(حداقل ٢صفحه)
٤) مدت زمان زيادى از عكس متقاضى گذشته باشد و يا شبيه به عكس پاسپورت نباشد.
٥) تمكن مالى غير لاتين باشد.
٦) بيمه مسافرتى نا معتبر و يا ارائه نشده باشد.
٧) دعوتنامه غير معتبر باشد.

✅ لطفا براى جلوگيرى از ريجكتى ويزا سفارت چين حداكثر تلاش خود را براى ارائه مدارك و مشخصات داشته باشيد.